بهترین جراح اسلیو معده ایران کیست؟

قطعاً سخت‌ترین مرحله قبل از عمل اسلیو معده، انتخاب جراح مناسب و متبحر است. همه ما می‌دانیم که جراح اسلیو معده نقش اساسی در نتیجه عمل دارد. البته که این روزها با چند کلیک ساده می‌توانید اطلاعات زیادی درباره نحوه پیدا کردن بهترین جراح اسلیو معده در تهران پیدا کنید؛ اما خواندن همه این اطلاعات وقت‌گیر و کمی گیج‌کننده است.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد ویژگی‌های بهترین دکتر اسلیو معده در تهران صحبت کنیم، تا بعد از مطالعه این مقاله راحت‌تر جراح مناسب خود را پیدا کنید.

بیوگرافی دکتر ناصر ملک پور

معرفی بهترین جراح اسلیو معده در تهران

اگر به این مقاله سر زده‌اید، حتماً در تلاش هستید تا بهترین جراح اسلیو معده در تهران را پیدا کنید و به زودی به وزن آیده‌آل خود برسید. یکی از پزشکان متخصص در حوزه جراحی اسلیو معده در ایران، دکتر ناصر ملک پور هستند.

دکتر ناصر ملک پور علمداری دانشیار و رئیس بخش جراحی عمومی بیمارستان شهید مدرس در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند و بیش از یک دهه است که در زمینه جراحی اسلیو معده فعالیت دارند. ایشان سابقه درخشان و تجربه بالایی در زمینه عمل اسلیو معده در تهران دارند و همواره با دقت نظر و تخصص بالای خود، رضایت بیماران را جلب کرده‌اند.

دکتر ملک پور با دقت و صبوری خود بیماران را پیش از عمل معاینه می‌کنند و بعد از شنیدن نیازها و انتظارات آن‌ها از عمل اسلیو معده، فقط درصورتی‌که برای جراحی شرایط مناسب را داشته باشید به شما جراحی را پیشنهاد می‌کنند.

چرا دکتر ناصر ملک پور؟!

12 سال هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

چاپ 61 مقاله علمی پژوهشی و 2 جلد کتاب

پایه‌گذار رشته فلوشیپ لاپاروسکوپی

بیش از 10/000 جراحی موفق و جراحی چاقی

دکتر-ناصر-ملک-پور

ویژگی های بهترین جراح اسلیو معده تهران

درست است که این روزها راحت‌تر می‌توان پزشکان حوزه عمل لاغری را پیدا کرد؛ ولی از میان همه آنها، تنها تعداد کمی تخصص و مهارت کافی برای انجام عمل اسلیو معده را دارند. حالا برای اینکه بتوانیم جراح چاقی مجرب را پیدا کنیم، اول باید بدانیم که بهترین جراح اسلیو معده در تهران چه ویژگی‌هایی دارد. بعضی از فاکتورهایی که هنگام جستجوی بهترین متخصص اسلیو در تهران باید به دنبال آن‌ها باشید؛ عبارتند از:

بهترین جراح اسلیو معده تهران

1️⃣دکتر مجرب و متخصص با بیمار خود ارتباط می‌گیرد و به همه سؤالات و نگرانی‌های بیمار باصبوری پاسخ می‌دهد.

2️⃣بهترین جراح اسلیو معده، سابقه و تجربه کافی در این عمل دارد و با دقت و ظرافت جراحی را پیش می‌برد تا احتمال بروز عوارض بعد از جراحی، به حداقل برسد.

3️⃣بهترین دکتر برای اسلیو معده در تهران کسی است که ایمنی و سلامت بیمار را اولویت قرار داده و تنها در صورتی جراحی را انجام می‌دهد که مطمئن باشد بیمار کاندیدای مناسبی برای جراحی اسلیو معده است.

4️⃣ جراح اسلیو معده ماهر کسی است که با جدیدترین تکنیک‌های پزشکی آشناست و تعداد قابل‌ توجهی جراحی چاقی موفقیت‌آمیز انجام داده‌ است.

5️⃣مدارک تخصصی و مجوزهای جراح اسلیو معده نشان‌دهنده میزان تجربه و آگاهی جراح است و برای همین هم منبع خوبی است تا مطمئن شوید جراح موردنظرتان در زمینه جراحی اسلیو معده دانش کافی را دارد یا خیر.

در جلسه مشاوره از جراح اسلیو معده چه سؤالاتی بپرسیم؟

پیشنهاد می‌کنیم در زمان مشاوره با جراح اسلیو معده در تهران، سؤال‌های زیر را بپرسید:

متخصص جراح اسلیو معده را چگونه انتخاب کنیم؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، انتخاب بهترین جراح اسلیو معده، گام بسیار مهمی در مسیر کاهش وزن شما محسوب می‌شود. برای همین لازم است قبل از تصمیم‌گیری نهایی به خوبی همه جوانب را بررسی کرده و بعد جراح مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه راهکارهایی را که می‌توانید برای انتخاب جراح اسلیو معده به کار بگیرید، توضیح می‌دهیم.

  • حتماً در مورد اعتبار و شهرت جراحتان تحقیق کنید همچنین مرکزی پزشکی را انتخاب کنید که دارای تجهیزات مدرن و کادر مجرب باشد.
  • نظرات و تجربیات بیماران قبلی را بررسی کنید تا در مورد نحوه برخورد، مهارت‌های ارتباطی و رضایت کلی بیماران از جراح اسلیو معده، اطلاعات کافی به دست آورید. برای این کار می‌توانید به‌صورت آنلاین نام پزشک را در گوگل جستجو کنید یا بعد از مراجعه حضوری، از بیماران دیگری که در مطب حضور دارند در مورد میزان رضایتمندی‌شان سؤال بپرسید.
  • نام پزشک را در اینترنت جستجو کنید و درباره پیشینه، مجوزها، مدارک دانشگاهی و سابقه کار او اطلاعات کسب کنید.

مشاوره با دکتر ناصر ملک پور بهترین جراح عمل معده برای لاغری

توصیه می‌کنیم قبل از اینکه تصمیم به جراحی بگیرید با بهترین جراح اسلیو معده تهران، دکتر ناصر ملک پور ملاقات کنید و از ایشان مشاوره بگیرید. هدف از این مشاوره اولیه، ارزیابی موارد زیر است:

  1. بررسی شرایط شما برای جراحی: دکتر ملک پور با بررسی سوابق پزشکی، شاخص توده بدنی و وضعیت سلامتی شما، تعیین می‌کنند که آیا شما کاندیدای مناسبی برای جراحی اسلیو معده هستید یا خیر.
  2. پاسخ به سؤال‌های شما: در این جلسه می‌توانید تمامی انتظاراتی که از جراحی دارید را بیان کنید و سؤال‌هایی که در مورد عمل اسلیو معده (مزایا، عوارض، دوران نقاهت و رژیم غذایی بعد از عمل) ذهنتان را مشغول کرده است، بپرسید.

برای دریافت مشاوره رایگان با بهترین جراح اسلیو معده فرم زیر را پر کنید.

خلاصه

باوجود اینکه جراحی چاقی به روش اسلیو معده، راهکار درمانی ایمن و ثابت‌شده‌ای‌ است؛ اما بخش زیادی از موفقیت عمل به مهارت و تخصص جراح اسلیو معده بستگی دارد. در این مقاله ویژگی‌های اصلی که بهترین دکتر اسلیو معده در تهران باید داشته باشد را بررسی کردیم. درصورتی‌که هنوز هم برای انجام عمل اسلیو معده مردد هستید، می‌‌توانید با شماره‌های مطب تماس بگیرید و وقت معاینه با دکتر ملک پور دریافت کنید.

لوکیشن مطب دکتر ناصر ملک پور-min

مشاوره حضوری با دکتر ناصر ملک پور

اگر برای عمل بای پس معده و یا سایر جراحی‌های چراقی قصد مراجعه به مطب دکتر ناصر ملک پور (فوق تخصص جراحی لاپاراسکوپی) را دارید، می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز این عمل معمولا در کودکی و نوجوانی انجام نمی شود مگر در موارد بسیار خاص و ویژه که بیماری مزمنی وجود داشته باشد. در این رابطه حتما باید با جراح چاقی مشاوره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *