تماس با دکتر ناصر ملک پور

راه‌های ارتباطی با ما

بیماران گرامی می‌توانید برای دریافت نوبت حضوری، مشاوره با کارشناسان مطب، اطلاع از هزینه‌های دقیق عمل و تعیین وقت جراحی با دکتر ناصر ملک پور شماره خود را در فرم زیر وارد نمایید و یا از طریق راه‌های زیر اقدام نمایید:

  • تماس با شماره‌های مطب
  • مراجعه حضوری به آدرس با گرفتن وقت قبلی 
تماس با دکتر ناصر ملک پور

پاسخگویی

✔همه روزه

🕐24 ساعته

شماره تماس مطب

02126619382
02126619386
۰۹۳۸۹۲۵۷۶۶۱

آدرس مطب

تهران - سعادت‌آباد، بالاتر از میدان شهرداری، بلوار جوریکی، برج تشریفات، ساختمان شمالی، طبقه3 واحد ۱۲

سوالات متداول

آیا بعد از جراحی چاقی می توانم از مکمل و پودر پروتئین استفاده کنیم؟

طبق نظر دکتر ناصر ملک پور اگر این مواد طبق دستورالعمل‌های پزشکی و توسط همکاران (متخصصان تغذیه) تهیه و تجویز شود، می‌تواند تأثیری خوبی داشته باشد.

این موضوع تابع جنس، سن، پوست، نژاد، مصرف پروتئین، فعالیت‌های بعد از عمل و وزن قبل از جراحی هر فرد است. در واقع باید بگوییم که افتادگی پوست بعد از جراحی چاقی در برخی از افراد کم در برخی از افراد نسبتاً زیاد است که با عمل‌های زیبایی قابل برطرف‌شدن است.

 روند کاهش وزن بعد از جراحی چاقی یک بازه زمانی ۹ تا ۲۴ماهه است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم صبور باشید تا مراحل درمان به‌خوبی طی شود.

بله. در صورت عدم رعایت رژیم غذایی مناسب و تحرک کافی ممکن است. در واقع میزان بازگشت چاقی پس از عمل اسلیو معده ۲۷ تا ۳۵ درصد و در عمل بای پس معده ۶ تا ۱۰ درصد است.

شما می‌توانید از ابزار شاخص توده بدنی bmi که در صفحه اصلی سایت قرار دارد استفاده کنید و میزان اضافه‌وزن خود را بسنجید.

نکاتی مانند آهسته غذاخوردن، جویدن غذا به مدت طولانی، اجتناب از مصرف غذاهای چرب و سنگین، مصرف قرص‌های ضد تهوع و توصیه‌های جراحتان می‌تواند کمک‌کننده باشد.

ساعات کاری مطب